לייעוץ חייגו עכשיו!

050-635-1208

עורך דין מקרקעין בנתניה

עורך דין מתחום המקרקעין הוא עורך דין אשר מתמחה ובקיא בדינים ובתקנות הקשורות בנדל"ן, על עוה"ד לעמוד על הסכם שישקף את רצון הלקוח כך שיגן עליו גם מפני העתיד לבוא, וכן מפני חיובים נסתרים. ללא ייעוץ וליווי משפטי בעסקאות נדל"ן של עו"ד מיומן ייתכן וקיים סיכון ענק ומשמעותי לביצוע העסקה חשוב שעורך דין יהיה באזור מגורכם עורך דין מקרקעין בנתניה.

האם לחתום על זיכרון דברים במקרקעין?

חשוב להדגיש כי חתימתכם על זיכרון דברים כמוה כחתימה על כל הסכם ותוקפו מחייב לכל דבר ועניין, על כן ובטרם שכרתם את שירותיו של עו"ד מתחום המקרקעין – לא לחתום על שום מסמך!!! על עוה"ד מוטלת המלאכה לדאוג לצרכי הלקוח כך שההסכם ישקף את רצונותיו ובקשותיו לרבות על ייעוץ לעניין מיסוי העסקה ולרבות בעניין הפטורים ממיסוי ככול וישנם. עורך דין מקרקעין בנתניה עו"ד נדל"ן עשוי להציע עבורכם פתרונות שונים ומגוונים להשגת פטורים שונים ממס אשר עשויים לחסוך לך כסף רב.

באיזה שלב לפנות לעו"ד מקרקעין?

במצב בו אזרח מעוניין לקנות/למכור/לבנות/להעביר נכס נדל"ן רצוי לגשת לעו"ד כבר בשלבים הראשוניים שכן לעיתים אזרחים רבים לא מצליחים למכור את דירתם וכי עוה"ד עשוי לספק עבורכם אף פתרון לעניין זה וזאת ע"י חיבורים ללקוחות קיימים הנמצאים במאגר המשרד.

מה תפקידו של עורך דין למקרקעין?

עורך הדין הוא זה אשר ידאג למילוי ושליחת הטפסים הרלוונטיים לגופים השונים – מס שבח – היטל השבחה – מס רכישה – מיסי עירייה. כמו כן וכפי שהזכרנו עורך הדין אמור ליידע אתכם על האפשרות לפטור ממס ככול ותהיו זכאים לה. על עוה"ד לערוך את הסכם המכר ולנהל מו"מ עם הצד השני על מנת להגיע לנוסח מוסכם על כולם.

על עוה"ד לעגן בסעיפי ההסכם סעיפים להגנתכם הצופים פני עתיד – לא פעם לקוחות שרכשו דירות קבלן חדשות, מצאו עצמם משלמים כספים רבים ונוספים שלא ידעו כלל שעליהם לשלם. מרבית המקרים בעניין זה מגיעים בתצורות של איחור במסירת החזקה בנכס מאת הקבלן לדייר כאשר הקבלן דואג לעגן ולהגן על עצמו בסעיפי ההסכם כך שאת הכסף שלו הוא יקבל על אף איחורים במסירת החזקה.

עוה"ד ברוב המקרים הוא זה אזר אמוד על רישום הזכויות בלשכות המקרקעין השונות. על מנת שתוכלו לבצע עסקת מקרקעין בצורה הטובה ביותר כך שתהיו מוגנים הן בהווה והן בעתיד, ראוי ומומלץ לגשת לכל עורך דין מתחום המקרקעין בנתניה על מנת שהלה יוכל לספק עבורכם רשת בטחון.

עורך דין מקרקעין בנתניה – משרדנו מלווה זה למעלה מ-10 שנים עסקאות נדל"ן בפריסה ארצית, הן בפרויקטים הן ליחידים ופרטיים והן לקיבוצים ומושבים. משרד עוה"ד אייל קורסיה ושות ישמח לסייע גם לכם וללוות אתכם בשלב המהותי ביותר בחייכם כך שתוכלו לרכוש/למכור בצורה שקטה מהירה ובטוחה.

חייגו עוד היום ללא התחייבות: אייל קורסיה ושות'-עורכי דין  טלפון:050-6351208

  • מאמר זה מספק מידע כללי וראשוני בלבד ואין הוא בא בשום מקרה להחליף ייעוץ משפטי. אין להסתמך על האמור ללא היוועצות עם עו"ד. ויודגש כי הכתוב במאמר זה נכון למועד כתיבתו בלבד.

אז מה היה לנו עד כה?

אהבתם? שתפו!
Facebook
LinkedIn
Telegram
Twitter
WhatsApp
Email
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

כתבות נוספות

מחיקת חובות

מחיקת חובות

מחיקת חובות ללא הליך פשיטת רגל   מהי מחיקת חובות ללא הליך פשיטת רגל? לא פעם נתקל משרדנו באזרחים אשר נטלו הלוואות שונות מאת הבנקים

קרא עוד »
בית המשפט העליון

בית משפט העליון

לבית המשפט העליון ישנם 2 כובעים בהם הוא יושב: כובע ראשון הוא – בית המשפט לערעורים. כובע שני הוא בג"ץ בכובעו הראשון של בית המשפט

קרא עוד »

בית דין רבני

סמכויות השיפוט בענייני המעמד האישי בישראל ניתנת ל-2 ערכאות מקבילות של בתי משפט, בית המשפט לענייני משפח ובתי הדין הדתיים. ראשית נסקור את סוגי בתי

קרא עוד »

כיצד נפתח הליך בוררות?

הליך בוררות יכול ויפתח על ידי פניה של צדדים אשר הסכימו בהסכם כי ככול ויצופו סכסוכים עתידיים ברי כי העניין יועבר להתדיין בפני בורר מוסכם

קרא עוד »

הפטר בפשיטת רגל

הפטר מיד לאחר הכרזה ביהמ"ש רשאי לקבוע מיד לאחר הכרזת החייב כפושט רגל כי יינתן לחייב הפטר לחובותיו. כיצד מבקשים הפטר? חייב שהוכרז כפושט רגל

קרא עוד »