לייעוץ חייגו עכשיו!

050-635-1208

עורך דין הוצאה לפועל בחדרה

קיבלתם הודעה מלשכת הוצאה לפועל על כך שנפתח נגדכם תיק בהוצל"פ? אין לכם מה לדאוג. בעזרת פנייה לעורך דין הוצאה לפועל בחדרה או בכל מקום אחר בארץ, ניתן לטפל ביעילות ובמהירות בתיקי הוצאה לפועל, לבטל עיקולים ולהסיר מגבלות, כפי שיבואר במאמר שלפניכם.

מהי מערכת הוצאה לפועל?

לפני שנסביר לכם כיצד הפנייה לעורך דין הוצאה לפועל בחדרה תסייע בטיפול בתיק שנפתח נגדכם, חשוב להכיר תחילה את מערכת ההוצאה לפועל.

כאשר אדם או גוף מעוניין לממש פסקי דין שניתנו לטובתו, או לחלופין – חובות שהצטברו כלפיו (כמו למשל שטרי חוב, שטרות, שטרי משכנתא, צ'קים ועוד), הוא פונה לרשות הוצל"פ. מדובר למעשה ב- 'יד המבצעת' של בית המשפט, שמטרתה לנקוט פעולות שיובילו להסדר החוב או פסק הדין עבור הזוכה.

הגבלות שיכולה להטיל מערכת ההוצאה לפועל על חייב

על מנת לגרום לחייב לשלם את חובו, קובע סעיף 664 לחוק הוצאה לפועל, כי ניתן יהיה להטיל הגבלות ועיקולים על החייב המשתמט מתשלום חובותיו, דוגמת:

  • הגבלות על החזקת רישיון נהיגה או השימוש בו.
  • צו עיכוב יציאה מן הארץ.
  • הגבלה על שימוש בדרכון וחידושו.
  • הגבלת שימוש בכרטיסי חיוב (כמו למשל כרטיסי אשראי).
  • הגבלות ייסוד תאגיד.
  • הגבלות על היות החייב בעל עניין בתאגיד.
  • הגבלות מהגדרת החייב כלקוח מוגבל.
  • עיקול מיטלטלין.
  • עיקול מקרקעין.

מטרת העיקולים וההגבלות הללו, היא בראש ובראשונה להקשות על החייב על מנת שיסדיר את חובו. מעבר לכך, קיים חשש שהחייב ירצה 'להבריח' את כספו.

כך למשל, נניח כי קיים לחייב חוב על סך 100 אלף שקלים, ואילו בחשבון הבנק של החייב קיים סכום של 50 אלף שקלים. לכאורה, סכום זה אמור לשמש לטובת החזר החוב, אך אילו לחייב תהיה אפשרות להשתמש בכרטיס חיוב, הוא יוכל להשתמש בכסף זה למטרות אחרות, או להעביר את הכסף לגורם אחר.

ניסיון השנים מראה, כי פנייה לעורך דין הוצאה לפועל בחדרה או נתניה, תסייע בביטול עיקולים והגבלות שהוטלו על חייב. יתרה מכך, ככל שהפנייה לעו"ד תהיה מוקדמת, כך הסיכוי להטלת עיקולים או הגבלות פוחת בהרבה.

פנייה ללשכת הוצאה לפועל

פנייה ללשכת הוצאה רלוונטית ככל שאדם מסוים או כל גוף (חברה, תאגיד וכו') חייבים לכם כסף ונדמה כי הם עושים ככל שביכולתם על מנת להתחמק מתשלום החוב.

את הפנייה מומלץ לבצע בסיועו של עורך דין הוצאה לפועל בחדרה, עו"ד לו בקיאות רבה בהוראות חוק ההוצל"פ, אשר נחל בעבר הצלחות רבות בכל הנוגע לייצוג וליווי לקוחות בהליכי הוצאה לפועל, בעל היכרות רבה עם מערכת ההוצל"פ.

כדי למנוע מצב לפיו אנשים פונים ללשכת הוצאה לפועל ללא סיבה, חוק הוצאה לפועל קובע כי ניתן יהיה לפנות ללשכת הוצאה לפועל תוך המצאת המסמכים הבאים:

  • פסק דין שניתן על ידי בית משפט לטובת הזוכה.
  • צ'ק לביצוע.
  • שטרי חוב, וכן שטרי ערבות ושטרי משכנתא.
  • חשבונית או זיכוי אשר טרם ניתנה תמורתם תמורה.
  • תובענה עבור סכום קצוב.

לצד זאת, ניתן יהיה להמציא כל ראיה או מסמך אשר מוכיחים כי קיימת התחייבות כספית כלפי הזוכה, אשר טרם מומשה.

כאמור, את הפנייה ללשכת ההוצאה לפועל מומלץ לבצע תוך הסתייעות בעו"ד הוצל"פ בחדרה או בכל עיר אחרת בארץ.

צריכים ייעוץ, ייצוג או ליווי אישי? עו"ד אייל קורסיה כאן בשבילכם, התקשרו למס' 050-635-1208 או מלאו את הטופס

האם ניתן לבטל עיקולים והגבלות?

ביטול עיקול בחשבון הבנק וכן ביטול הגבלות או כל הליך אחר שננקט כנגדך, בהחלט אפשרי ותלוי נסיבות בהתאם לאופי התיק, במרבית המקרים ניתן להביא לביטול עיקול עו"ש תוך ימים אחדים ולעתים תוך אחד בלבד.

ביטול הגבלות, אפשרי אף הוא והכל בהתאם לנסיבות התיק.

סגירת תיק בהוצאה לפועל

כל פנייה של בעל חוב לעו"ד הוצל"פ, נועדה בראש ובראשונה לסגור את התיק שנפתח כנגדו. לשם כך, עו"ד מקצועי יציג בפני החייב את האפשרויות העומדות בפניו.

ראשית, ככל שמדובר במספר תיקי הוצאה לפועל, יסייע עו"ד באיחוד תיקים, כלומר, להסדיר באופן מרוכז את כל החובות שהצטברו לחייב – בהליך אחד.

שנית, עורך הדין יסייע לחייב בגיבוש תוכנית פעולה אסטרטגית, במסגרתה תינתן התייחסות לכלל הנכסים העומדים לחייב, המשכורת החודשית אותה הוא מקבל, כספים הקיימים לו ועוד – בכדי להוביל למחיקת החוב וסגירת התיק בהוצאה לפועל. כמו כן, במידה והדבר רלוונטי, ימליץ עורך הדין לחייב על פתיחה בהליך פשיטת רגל (חדלות פירעון), אשר בסיומו יוקטן גובה תשלום החוב של החייב.

כיצד לבחור עורך דין הוצאה לפועל?

שוק עורכי הדין בישראל מוצף בעורכי דין שמציגים עצמם כמומחים במספר רב של תחומים. על מנת לבחור עורך דין הוצאה לפועל בחדרה, שיסייע למחוק תיקים עבור חייבים ויעזור לזוכים להגיש בפנייה ללשכת הוצאה לפועל, יש לבחון מספר אלמנטים הכרחיים.

ראשית, יש לתת את הדעת על ניסיונו של עו"ד. ככל שלעורך הדין יהיה יותר ניסיון, כך הוא יוכל לגבש תוכנית פעולה אפקטיבית להסדר החוב. כמו כן, מומלץ ליצור קשר עם לקוחות אותם ייצג עורך הדין בעבר בהליכי הוצאה לפועל, לברר אודות מקצועיותו של עו"ד, וכן על אופיו. בטיפול וליווי הליכי הוצאה לפועל, נדרשת רגישות רבה – הלא בסופו של יום מדובר בצבירות חובות, בעיקולים לא נעימים ובהתמודדות לא פשוטה, ועל כן נדרש עורך הדין לגלות אמפתיות ורגישות בהליך – לכל אורכו.

 

אז מה היה לנו עד כה?

אהבתם? שתפו!
Facebook
LinkedIn
Telegram
Twitter
WhatsApp
Email
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.