לייעוץ חייגו עכשיו!

050-635-1208

משכנתא לאחר מחיקת חובות

חייבים רבים חוששים להיכנס בשערי הליך פשיטת רגל רק מהחשש כי בעתיד ייתכן ולא יוכלו לקבל משכנתא לדירת מגורים, בכתבה זו ננפץ את החששות של פושטי רגל והכל על מנת לעודד חייבים לטפל בחובות הנצברים והצוברים ריביות ענק ולאפשר את כניסתם להליך ללא חששות ומתוך הבנה כי זהו הצעד הראשוני והחשוב ביותר ליצירת אפיק כלכלי חדש.

האם פושט רגל יוכל לקבל משכנתא עתידית לאחר הפטר?

מרבית המוסדות הבנקאיים אינם פותחים דלתם לפושטי רגל וכי הבנקים חוששים מפני חייבים שהופטרו שכן אין הבנק מוכן להסתכן במתן הלוואות לאדם אשר הוכח כי אינו מסוגל לשלם חובותיו. קבלת משכנתא לאחר הפטר חלוט אם כן בעייתית וסביר כי הבנקים יסגרו דלתם בפני חייבים מופטרים.  כמו כן ובמרבית תיקי הפש"ר, הבנקים הם חלק בלתי נפרד מההליך שכן מרבית פושטי הרגל חייבים כספים גם לבנקים אשר הופכים להיות נושים בתוך תיק הפש"ר מה שיקשה עוד יותר את מתן המשכנתא בעתיד.

האם זהו סוף דבר?

על מנת לענות על שאלה זו יש צורך ראשית להבהיר כי ראשית המטרה הראשונית היא השגת הפטר ומחיקת חובות לחייב, על מנת לעמוד על השגת מטרה זו ראוי וחובה להיוועץ עם עו"ד מהתחום על מנת שתהיו זכאים להיכנס להליך אשר בסופו ימחקו כלל החובות כנגדכם, טיפול לקוי בתיקכם עלול להשליך על עתידכם הכלכלי וכל טעות עשויה להיות קריטית.

התשובה לשאלה זו שבכותרת היא בהחלט שלילית, חייבים רבים שקיבלו הפטר לאחר הליך פשיטת רגל הצליחו ברוב המקרים לקבל משכנתאות, אלא שהמוסדות המלווים הם גורמים חוץ בנקאיים.

גם הגורמים החוץ בנקאיים עשויים לבצע בדיקות מקיפות וכך קורה ברוב המקרים בטרם קבלת משכנתא, אלא שסיכוייכם לקבלת משכנתא ע"י גורמים חוץ בנקאיים יגדלו לאין ערוך מול הסיכוי בבנקים השונים.

כיצד ניתן לקבל משכנתא לאחר הפטר?

אדם העומד לפני חובות וכנגדו תיקי הוצאה לפועל רבים, אינו מסוגל לנהל חיי יום יום תקינים, בין אם אתם רגע לפני כניסה להליך פש"ר או רגע לפני הגשת בקשה לאיחוד תיקים, רצוי לגשת לעו"ד על מנת לבחון את כלל העובדות בתיק שלכם. עוה"ד עשוי לייצר עבורכם פתרונות שלא חשבתם עליהם, שכן לחייבים אין את הידע והכלים הנכונים לטיפול בחובות שאחרת לא היה נקלעים לחובות.  על מנת להימנע מיצירת טעויות אשר עשויות לעלות לכם ביוקר בהמשך, רצוי להיוועץ עם עו"ד מתחום פשיטות רגל והוצאה לפועל.

בחירת יועצים ועו"ד מהתחום עשויה להגדיל את זכאותכם לקבלת משכנתא אף לאחר קבלת הפטר.

חייגו עוד היום לטיפול בחובות ומשרדנו ילווה אתכם עד להשגת המטרה, משרדנו עתיר ידע וניסיון מוכח ומלווה מידי יום מאות חייבים מכל מחוזות הארץ.

טלפון: 050-6351208

  • מאמר זה מספק מידע כללי וראשוני בלבד ואין הוא בא בשום מקרה להחליף ייעוץ משפטי. אין להסתמך על האמור ללא היוועצות עם עו"ד. ויודגש כי הכתוב במאמר זה נכון למועד כתיבתו בלבד.

אז מה היה לנו עד כה?

אהבתם? שתפו!
Facebook
LinkedIn
Telegram
Twitter
WhatsApp
Email
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

כתבות נוספות

מחיקת חובות

מחיקת חובות

מחיקת חובות ללא הליך פשיטת רגל   מהי מחיקת חובות ללא הליך פשיטת רגל? לא פעם נתקל משרדנו באזרחים אשר נטלו הלוואות שונות מאת הבנקים

קרא עוד »
בית המשפט העליון

בית משפט העליון

לבית המשפט העליון ישנם 2 כובעים בהם הוא יושב: כובע ראשון הוא – בית המשפט לערעורים. כובע שני הוא בג"ץ בכובעו הראשון של בית המשפט

קרא עוד »

בית דין רבני

סמכויות השיפוט בענייני המעמד האישי בישראל ניתנת ל-2 ערכאות מקבילות של בתי משפט, בית המשפט לענייני משפח ובתי הדין הדתיים. ראשית נסקור את סוגי בתי

קרא עוד »

כיצד נפתח הליך בוררות?

הליך בוררות יכול ויפתח על ידי פניה של צדדים אשר הסכימו בהסכם כי ככול ויצופו סכסוכים עתידיים ברי כי העניין יועבר להתדיין בפני בורר מוסכם

קרא עוד »

הפטר בפשיטת רגל

הפטר מיד לאחר הכרזה ביהמ"ש רשאי לקבוע מיד לאחר הכרזת החייב כפושט רגל כי יינתן לחייב הפטר לחובותיו. כיצד מבקשים הפטר? חייב שהוכרז כפושט רגל

קרא עוד »