לייעוץ חייגו עכשיו!

050-635-1208

מחיקת חובות

מחיקת חובות ללא הליך פשיטת רגל

 

מהי מחיקת חובות ללא הליך פשיטת רגל?

לא פעם נתקל משרדנו באזרחים אשר נטלו הלוואות שונות מאת הבנקים ועתה הבנק לא מרפה במכתבים וטלפונים על מנת להביא האזרח לשלם את מלוא חובו לבנק. מרבית הבנקים בישראל לא ממתינים רבות עד להעברת התיק לעו"ד, אשר יבצע מחיקת החובות דבר אשר מביא באופן ישיר להגדלת חובכם במשרדי עוה"ד השונים של הבנקים. כידוע במשרדים השונים המייצגים את הבנקים יושבות נציגות גבייה קשות אשר חלק ממשכורתם/ן נגזרות באופן ישיר בהתאם לסך שהצליחה לגבות מהחייב ואף ייתכן כי תקבל בונוס על כך. מטרת נציגות הגבייה כאמור אם כן היא להכניס כמה שיותר כסף ושכ"ט למשרד בו הן עובדות. מבחינת אותן נציגות, החייב הוא בסה"כ עוד מספר תיק בו יש להילחם לטובת השגת כספים. מלבד נציגות הגבייה ועפ"י רוב, במשרדים הגדולים יושבת סוללת עורכי ועורכות דין אשר להגיע עימם/ן לתוצאות יעילות ע"י ניהול מו"מ זה כמעט בלתי ואפשרי.

מה ההבדל בין ניהול מו"מ בין עו"ד לבין מו"מ שמנהל החייב לבדו?

 

לחייב עצמו אשר כבודו במקומו מונח, אין את הידע וההבנה בפני האופציות הפרוסות בפניו ישירות בהוצאה לפועל ומבלי שנדרש כלל לגשת ולהתחנן בפני עורכי הדין של הזוכה שיפרוס לו החוב על מנת שיבצע מחיקת חובות. חוסר הידיעה וההבנה בחוק ההוצאה לפועל מביא פעמים רבות לנזקים בלתי הפיכים לחייבים עת הם מנהלים את המו"מ בעצמם. טיפול לקוי בתיק בשלבים ההתחלתיים של ניהול מו"מ הוא אחד החשובים ביותר וממנו נגזר בדר"כ אופן ואופי הטיפול בתיק, על כן ועל מנת שלא לעשות טעויות בלתי הפיכות, יש לפנות לעו"ד להוצאה לפועל והסדרי נושים.

מחיקת חובות תוך 24 שעות

 

כמו כן למרבית עוה"ד אין את הזמן והסבלנות לשוחח בכלל עם החייב כך שלרוב החייב לא נתקל כלל בעורך הדין וכי כל ההתנהלות היא מול נציגות גבייה אשר להן אין כל ידע משפטי אשר עשוי לשנות דעתן ומבחינתן והמטרתן היא רק גביית כספים! החייב כלל אינו מודע למשמעות השאלות הנשאלות ע"י עוה"ד של המייצג את הבנקים, שאלות אשר יש בהם לתת מידע רב לזוכה, מידע אשר יוליד כנגדכם הליכים קשים אשר לא יאפשרו לכם חיי יום יום תקינים.

היכרות אישית ומקצועית בין עורכי דין עשויה לסייע

 

כמו כן, עו"ד מתחום ההוצאה לפועל ואשר לו ותק וניסיון מוכח, עשוי במרבית המקרים להכיר הן באופן אישי והן באופן מקצועי את עוה"ד מולם הוא מנהל את המו"מ שכן כל עיסוקו היום יומי הוא מול אותם עורכי דין המייצגים את הבנקים. ייצוג נכון של עו"ד עשוי להניב לחייב תוצאות יעילות מהירות ואף לחסוך עבורו כספים רבים.

מה שונה מו"מ מול בנק לבין כל נושה אחר?

 

ראשית ראוי להדגיש כי ההבדל המרכזי הוא כי על הבנק חלות חובות ואחריות נאמנות כלפי לקוחותיו מה שלא חל על נושה רגיל פרטי, הבנק מחויב לאי אלו כללים הן על-פי רוח הפסיקה והן על-פי רוח המחוקק. הכרת החוק והפסיקה של המייצג אתכם עשויה להניב עבורכם תוצאות מהירות דרך שיחת טלפון אחת שינהלו בינהם עוה"ד שכן כל אחד מהם ישפוך טענותיו החוקיות וכן את האופציות השונות הפרוסות בפני החייב מבלי להיעזר לבקש או לשאול את המייצגים את הבנקים, דבר אשר מניע את עוה"ד של הבנק להגיע להסדרים נוחים מהחשש שמא עוה"ד של החייב יפנה אותו להליך אחר מחוץ לניהול המו"מ שאז עשוי הבנק לא לראות כלל את כספו.

משרד עו"ד אייל קורסיה ושות' עתיר ידע וניסיון מוכח של מעל 10 שנים בתחום הסדרי חובות, מחיקת חובות, וחדלות פירעון.

חייגו עוד היום ללא התחייבות: "אייל קורסיה ושות'-עורכי דין"מטלפון: 050-6351208

  • מאמר זה מספק מידע כללי וראשוני בלבד ואין הוא בא בשום מקרה להחליף ייעוץ משפטי. אין להסתמך על האמור ללא היוועצות עם עו"ד. ויודגש כי הכתוב במאמר זה נכון למועד כתיבתו בלבד.

אז מה היה לנו עד כה?

אהבתם? שתפו!
Facebook
LinkedIn
Telegram
Twitter
WhatsApp
Email
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

כתבות נוספות

בית המשפט העליון

בית משפט העליון

לבית המשפט העליון ישנם 2 כובעים בהם הוא יושב: כובע ראשון הוא – בית המשפט לערעורים. כובע שני הוא בג"ץ בכובעו הראשון של בית המשפט

קרא עוד »

בית דין רבני

סמכויות השיפוט בענייני המעמד האישי בישראל ניתנת ל-2 ערכאות מקבילות של בתי משפט, בית המשפט לענייני משפח ובתי הדין הדתיים. ראשית נסקור את סוגי בתי

קרא עוד »

כיצד נפתח הליך בוררות?

הליך בוררות יכול ויפתח על ידי פניה של צדדים אשר הסכימו בהסכם כי ככול ויצופו סכסוכים עתידיים ברי כי העניין יועבר להתדיין בפני בורר מוסכם

קרא עוד »

הפטר בפשיטת רגל

הפטר מיד לאחר הכרזה ביהמ"ש רשאי לקבוע מיד לאחר הכרזת החייב כפושט רגל כי יינתן לחייב הפטר לחובותיו. כיצד מבקשים הפטר? חייב שהוכרז כפושט רגל

קרא עוד »